2016-ban az MFB Invest 111 M Ft tőkeemelést hajtott végre a később tőzsdére lépett CyBERG Corp Nyrt. jogelődjében, az újonnan alapított Cybergastro Zrt.-ben. A tőkebefektetés révén Budapesten a Petőfi Sándor utca 11. sz. alatt megnyílt a technológiai vállalat első digitális tesztkörnyezete, a KAJAHU étterem.
Az MFB Invest 2018-ban sikeres exit-et hajtott végre. 2019. januárjában a CyBERG Corp. Nyrt. papírjait bevezették a Budapesti Értéktőzsde kis- és középvállalati igényekre szabott Xtend piacára. 2019-ben megnyílt a második KAJAHU étterem, a Társaság nemzetközi franchise megállapodásokat kötött, impozáns igazgatótanácsot épített, felvásárolta az amerikai kapcsolatokkal és ügyfélkörrel rendelkező Bitgap Kft. szoftverfejlesztő vállalatot, és megállapodást kötött a 22 országban 203 kávézóval rendelkező Coffeeshop Company-val a digitális platformja bevezetéséről. A papírok másodpiaci forgalma messzemenően meghaladta az előzetes várakozásokat, 2019-ben a a forgalom árfolyamértéken számolva 651.211.488 HUF volt.
2020. augusztus 5-én az MFB Invest 490 M Ft értékben jegyezte le a Cyberg Nyrt. által kibocsátott kötvényeket. A kötvénykibocsátás a 3FA modell további fejlesztésének finanszírozását szolgálja. A CyBERG 3FA (Food For Free Anywhere – Ingyen étel/ital mindenhol) szektorokat összekötő hibrid modell fejlesztője. A Társaság egy globális digitális közösséget épít valós találkozási pontokon keresztül, ahol az új technológiákkal támogatott fizikai szűrők biztosítják az adatok tisztaságát, és kiszűrik a hamis profilokat és valótlan információkat. A tiszta adatért cserébe az üzletekben kedvezményesen, akár ingyen kaphatják a vendégek az alapvető termékeket és szolgáltatásokat. A vállalat a saját fejlesztésű „fast casual dining” franchise étteremláncban tesztelte sikeresen a modell egyes elemeit, a dinamikus árazást, a mobil rendelést és fizetést, valamint a fizikai frontend egység és a digitális platform integrációját. Az asztalokba épített érintőképernyőkön keresztül vagy saját telefonról a vendégek tudnak rendelni, fizetni, egymással chat-elni, vagy más elektronikus tartalmakat/szolgáltatásokat fogyasztani. A platform olyan termékeket/szolgáltatásokat kínál fel, amelyek a vendég számára a korábbi látogatásai alapján érdekesek és hasznosak, ezeket a rendszer mesterséges intelligencia segítségével folyamatosan elemzi és tanulja. Ugyanígy a személyre szabott hirdetéseket is a korábbi viselkedés, fogyasztás és aktuális fizikai elhelyezkedés alapján választja ki, így más platformokhoz képest magasabb értékesítési konverziót biztosít.